See English Version

معرفی کنفرانس

 

استادان فرهیخته، پژوهشگران ارجمند و دانشجویان گرامی:

به اطلاع پژوهشگران حوزه مدیریت و علوم انسانی می رسانیم که اولین کنفرانس بین المللی پژوهش در  حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی در تاریخ 27 شهریور ماه 1401 در سالن همایش های بین المللی Up Center در  کلن آلمان برگزار خواهد شد.

کشورهای توسعه یافته با به کارگیری دانش و فناوری مسیر پیشرفت و توسعه را برای خود هموار کرده‌اند. آنچه که در این بین همانند حلقه‌ای‌ گمشده است، وجود مدیریت در هماهنگ‌سازی امور و به نتیجه رساندن دستاوردهای علمی در قالب طرح‌های تجاری و در نهایت تولید ثروت است.

با نگاه به مسیر حرکت کشورهای پیشرفته در جهان، به اهمیت مدیریت، اقتصاد و حسابداری پی میبریم. کشورهایی که با استفاده از متدهای به روز مدیریتی، منابع مالی خود را افزایش داده اند و به عنوان نتیجۀ طبیعی این امر، به اقتصاد و فناوری قدرتمند دست یافته اند. در حقیقت مدیریت، اقتصاد و حسابداری مانند حلقه های زنجیر به یکدیگر متصل هستند و نقص و کمبود در یکی از این زمینه ها، به نقصان در دیگر جنبه ها منجر خواهد شد.

این علوم با تلفیق دانش ریاضی، مدیریت و اقتصاد، سعی در بهبود وضعیت سیستم های تولیدی و سازمان ها دارد. به همین دلیل تبادل دانش میان رشته ای بین متخصصان علم اقتصاد، مدیریت و حسابداری دارای اهمیت ویژه ای است. یکی از روش‌های رسیدن به این هدف، شرکت در کنفرانس‌ها و کنگره های تخصصی است.

رویکرد دبیرخانه علمی و اجرایی در برگزاری این کنفرانس، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ایی ، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در کشور، تمرکز بر مسائل و چالشهای روز می باشد.

 

 

.